BOO! (2019)

Horror / Mystery

geregisseerd door Luke Jaden
met Jill Marie Jones, Aurora Perrineau en Charley Palmer Rothwell

Op de ochtend van Halloween heeft een gezin de pech dat ze een kettingbrief op hun deurmat vinden. Volgens de Boo!-legende dien je de enge brief zo snel mogelijk door te sturen of je zal worden opgejaagd door een duister kwaad. De vader, James, heeft geen tijd voor spookverhalen en verbrandt de kettingbrief, tot grote schrik van zijn 12-jarige zoon Caleb, die ernstig gelooft in de kracht van de Boo. Zijn tienerdochter Morgan en zijn problematische vrouw Elyse schenken geen aandacht aan de brief, totdat ze beseffen dat de Boo's vloek gruwelijke visioenen heeft geopend van hun diepste, donkerste angsten.