• 8.297.842 stemmen

Geregisseerd door: Luke Jaden

Met onder meer: Jill Marie Jones, Aurora Perrineau en Charley Palmer Rothwell

Plot BOO!

"You've been chosen"

Op de ochtend van Halloween heeft een gezin de pech dat ze een kettingbrief op hun deurmat vinden. Volgens de Boo!-legende dien je de enge brief zo snel mogelijk door te sturen of je zal worden opgejaagd door een duister kwaad. De vader, James, heeft geen tijd voor spookverhalen en verbrandt de kettingbrief, tot grote schrik van zijn 12-jarige zoon Caleb, die ernstig gelooft in de kracht van de Boo. Zijn tienerdochter Morgan en zijn problematische vrouw Elyse schenken geen aandacht aan de brief, totdat ze beseffen dat de Boo's vloek gruwelijke visioenen heeft geopend van hun diepste, donkerste angsten.

imageimageimageimageimageimageimageimage

avatar van riconx

riconx

Deze film is werkelijk niet om aan te zien, naar mijn mening het predicaat B film nog niet waard. Zit geen spanning in en de slechte acteerprestaties en de langdurige dialogen zijn slaap verwekkend.

Ander detail wat mij persoonlijk stoorde is het overmatige roken in deze film. Past echt niet meer in deze tijd. Ik heb de film na een half uur uitgezet.