Yolki Novye (2017)

Alternatieve titels: Yolki 6 | Ёлки Новые

Rusland

geregisseerd door Zhora Kryzhovnikov
met de stem van Konstantin Khabenskiy, Ivan Urgant en Sergey Svetlakov

Een vijftal verhalen die zich in Rusland afspelen zijn met elkaar verweven en komen uiteindelijk bij elkaar. In 'Pines' gaat de middelbare scholier Andrei het bos in om een kerstboom te halen. 'Pregnant Snow Maiden' vertelt het verhaal van de zwangere Marina die aan geld probeert te komen om in een ziekenhuis te kunnen bevallen. 'Doctor' draait om Galya die verliefd is op Denis die op zijn beurt verliefd is op een collega. In 'Fire Victims' brandt het appartement van Evgeniy af en trekt hij bij Boris in. 'Mama' vertelt het verhaal van de jonge Yegor die een video online zet waarin hij zegt dat hij zijn moeder zoekt. De video gaat viral en dit is het begin van een avontuur voor Yegor.