Dead in a Week: Or Your Money Back (2018)

Verenigd Koninkrijk
Komedie / Actie

geregisseerd door Tom Edmunds
met Tom Wilkinson, Aneurin Barnard en Marion Bailey

Het werk van de huurmoordenaar Leslie bestaat eruit locaties te bezoeken waar mogelijk zelfdodingen kunnen plaatsvinden. Het is op deze manier dat Leslie en de jonge William elkaar ontmoeten. William beseft dat hij een ervaren koelbloedige moordenaar als Leslie nodig heeft en kiest voor de goedkoopste optie: een snelle en pijnloze dood. De mannen tekenen het contract waardoor Williams dood binnen een week is verzekerd. Toch is laatstgenoemde gaandeweg niet meer zo zeker van zijn zaak. Een contract is echter een contract wat Leslie betreft en William moet alles op alles zetten om een manier te vinden zijn vel te redden.

avatar van GGG
GGG
Wat een geweldige film is dit! Genoten van begin tot het eind met super heerlijke Engelse humor!

avatar van schumacher
Filmpje is speciaal, viel best mee, zo top als GGG hier zegt dat vond ik nu ook niet maar het verhaal was wel leuk en er zat hier en daar wat leuke humor in. Zeker eens leuk om gezien te hebben al zal niet iedereen dit weten te smaken.

avatar van Pazmaster
Leuk filmpje met een origineel verhaal, een leuk spelende cast en grappige, droge humor. Het is hier en daar wel erg voorspelbaar maar het sfeertje is goed en ik heb me er prima mee vermaakt.

doet me denken aan de Nederlandse film De Suprise