Brothers' Nest (2018)

Australië
Drama / Komedie

geregisseerd door Clayton Jacobson
met Shane Jacobson, Clayton Jacobson en Lynette Curran

De twee broers Terry en Jeff begeven zich naar hun ouderlijk huis met het specifieke doel hun stiefvader Roger te doden. Dit zodat hun stervende moeder niet meer het plan opvat haar testament in zijn voordeel te wijzigen. Alles is tot in de details gepland om de moord op zelfmoord te doen lijken, toch zien de broers iets over het hoofd. Terwijl ze hun dagje samen doorbrengen komen oude vetes, botsende visies en een getroebleerd verleden naar boven.

Heerlijke grappige film, die nog beter word door de twee broers die geweldige acteer prestaties leveren.

avatar van macrobody
Wat een verademing deze film. Geen Hollywood crap, geen Amerikaanse vlaggen de hele film door en niet volgens het standaard politieke correcte recept. Gewoon een goede film die onderhoudend is en grappig. Jammer dat niet meer mensen deze film te zien krijgen.

avatar van sorbonne
Goed in elkaar gezet.
Het begin start laat ons zeggen met de nodige humor, maar eigenlijk komen veel achterliggende boodschappen naar boven.