Czlowiek z Magicznym Pudelkiem (2017)

Alternatieve titels: The Man with the Magic Box | Człowiek z Magicznym Pudełkiem

Italië / Polen
Sciencefiction / Romantiek

geregisseerd door Bodo Kox
met Olga Boladz, Piotr Polak en Arkadiusz Jakubik

Adam neemt een baan aan als schoonmaker waar hij al snel voor de manager Goria valt. Ondanks hun verschillen kunnen ze goed met elkaar opschieten en de tegenpolen worden erg naar elkaar toegetrokken. Intussen krijgt Adam vreemde berichten uit een vorig leven op een radio te horen. Hij gaat op onderzoek uit waarbij Goria erbij wordt gehaald. Wat het koppel niet weet is dat ook de aandacht van de overheid is getrokken.