The Long Dumb Road (2018)

geregisseerd door Hannah Fidell
met Tony Revolori, Jason Mantzoukas en Grace Gummer

Nathan is op weg naar de kunstacademie in Los Angeles als zijn auto het begeeft. De lokale monteur Richard wil hem helpen zijn auto te herstellen zolang Nathan hem helpt zijn baas te ontvluchten. En zo vertrekken ze samen op pad, wagen ze zich onderweg aan bargevechten en moeten ze omgaan met verdriet.

avatar van wwelover
Als liefhebber van Mantzoukas vind ik het fijn dat hij een keer niet beperkt is tot sidekick. De rol is niet veel anders dan we van hem gewend zijn, maar maakt het niet minder vermakelijk. Het verhaal stelt niks voor, maar ik heb me goed vermaakt met de chemie van de twee heren en de briljante gesprekken. Einde had wel wat beter uitgewerkt mogen worden.