Mary Queen of Scots (2018)

Verenigd Koninkrijk
Biografie / Drama

geregisseerd door Josie Rourke
met Saoirse Ronan, Margot Robbie en Jack Lowden

'Mary Queen of Scots' vertelt het verhaal over het turbulente leven van de charismatische Mary Stuart. Mary werd op haar zestiende Koningin van Frankrijk. Nadat ze op haar achttiende weduwe wordt ontstaat er de druk om te hertrouwen. Ze besluit vervolgens terug te keren naar Schotland, inmiddels onder het bewind van Koningin Elizabeth I, om haar rechtmatige plaats op de troon terug te vorderen.

• Vanaf 17 januari 2019 in de bioscoop

kappeuter (moderator)
Vanaf 17 januari 2019 in de bioscoop (Universal)

Trailer geplaatst