The Journey (2014)

Alternatieve titel: 一路有你

Maleisië
Komedie / Drama

geregisseerd door Keng Guan Chiu
met Sai Peng Lee, Ben Pfeiffer en Joanne Yew

Als Bee voor het eerst in jaren weer eens terugkeert in Maleisië stelt ze haar verloofde Benji voor aan haar conservatieve vader Chuan. Vanwege Benji's gebrek aan kennis over de complexe Chinese tradities en gewoontes is Chuan tegen het voorgenomen huwelijk. Vanwege onvoorziene omstandigheden gaat de oude man uiteindelijk akkoord, maar alleen als het huwelijk op de traditionele Chinese manier voltrokken wordt. Een van de vereisten is dat Guan persoonlijk al zijn jeugdvrienden moet uitnodigen. Hij gaat samen met Benji op pad.