Psych: The Movie (2017)

Komedie / Misdaad

geregisseerd door Steve Franks
met James Roday, Dulé Hill en Timothy Omundson

Shawn Spencer, de oplichter die zich voordoet als helderziende detective, en Burton 'Gus' Guster openen hun nieuwe kantoor Psychphrancisco in San Francisco. Hun nieuwste zaak dient zich aan wanneer een mysterieus persoon iemand van het team aanvalt. De problemen stapelen zich op en het team is uit op gerechtigheid.

avatar van Shaky
Hier ben ik toch wel benieuwd naar. De serie Psych - TvMeter.nl vond ik altijd alleraardigst.

avatar van Daan258
Ook ik ben wel nieuwsgierig naar dit werkje.
Toen de serie nog op tv werd gedraaid heb ik behoorlijk wat episodes gekeken. Hoop dat ze er wat leuks van hebben gemaakt.

avatar van assowise
Het was weer erg fijn om de jongens terug te zien. Niet alle afleveringen van Psych waren goud maar het was een hele leuke serie. Deze film is een lange tv aflevering. Alles werkt zoals vroeger, alleen Timothy Omundsen zit amper in deze film, helaas, maar verder is iedereen aanwezig voor een boel grappen en een leuk mysterie.

De chemie tussen Shawn en Gus is nog steeds wat de hele serie draagt en die chemie is compleet intact. Ik geloof dat Burton Guster echt is en de rol van Dulë Hill (acteur) speelt en dat hij samen met Shawn Spencer, die James Roday (acteur) speelt, in een huis woont en dat ze samen mysteries oplossen.

avatar van GarudaStr
assowise schreef:

Timothy Omundsen had tijdens de opnames last van een beroerte vandaar hij niet veel in de film zat.

avatar van GarudaStr
Dit is denk ik toch een van mijn favoriete tv films.
Was blij dat er een film van hun is uitgekomen.
Heb zeker genoten van de film.

En goed nieuws dit jaar komt deel 2 van psych the movie.
Wat ik ooit hoop Is een crossover tussen psych en monk,omdat ze zich in de zelfde wereld afspelen.