Psych 2: Lassie Come Home (2020)

Actie / Komedie

geregisseerd door Steve Franks
met James Roday, Dulé Hill en Timothy Omundson

Shawn en Gus hebben een nieuw leven opgebouwd in San Francisco, maar keren terug naar Santa Barbara om hun oude politiebaas Carlton 'Lassie' Lassiter te helpen. Lassie verblijft in een herstelkliniek en ziet hier dingen die hij onmogelijk acht. Shawn en Gus proberen deze ingewikkelde zaak op te lossen. Wat ze ontdekken, zal hun vriendschap voor altijd veranderen.

Teaser

Heel blij om weer een psych film te mogen zien, de serie heb ik grijs gedraaid.
Het had allemaal wat beter gekund,
maar voor mij persoonlijk was hij heel leuk.