Holiday (2018)

Denemarken / Nederland / Zweden
Drama / Misdaad

geregisseerd door Isabella Eklöf
met Victoria Carmen Sonne, Lai Yde en Thijs Römer

Michael en zijn gangstervrienden hangen rond in zijn luxe villa aan de Turkse Rivièra. Sascha is zijn minnares, en op een mooie dag zijn vriendin, of zelfs vrouw. Het is een leven vol luxe en idylle. Elke dag is een fantasie met feesten, dure cadeaus, gastronomische restaurants en designers kleding. Maar ook mentaal en fysiek een leven van geweld en criminaliteit. Dus wanneer Sascha de jonge charmante zeeman Thomas ontmoet staat ze voor een dilemma. Hij is ongecompliceerd en lief. Kan hij haar een eervoller en authentieker leven bieden?

avatar van John Milton
Lijkt interessant!

avatar van Cikx
Fijne poster in ieder geval

Thema doet me een beetje denken aan The Nightmanager.