ad

Met onder meer: Félix Maritaud, Éric Bernard en Nicolas Dibla

Oorspronkelijke taal: Frans

Releasedatum: 29 augustus 2018

Over Sauvage

De 22-jarige Léo prostitueert zich voor wat kleingeld. Klanten komen en gaan, maar Léo blijft ter plekke aanmodderen, steeds verlangend naar de liefde. Hij heeft geen idee wat de toekomst voor hem in petto heeft en ontmoet diverse personen.

imageimageimageimageimageimage

Vanaf 14 maart 2019 in de bioscoop (Arti Film)

avatar van Baboesjka

Baboesjka

Een goede film, maar het is erg expliciet. Daar moet je van houden. Ik vond het soms lastig en ongemakkelijk om naar te kijken. Niet omdat het homoseksueel is. Daar heb ik geen moeite mee. Ik vind het acteerwerk erg goed en realistisch. Het verhaal is heftig. Het raakte me wel. Een 7. 3,5*

avatar van Fisico

Fisico (moderator films)

Een vrij rauwe en inderdaad redelijk expliciete film over het prostitutieleven van een tippelende jongeman van 22. Het vergt veel van Léo, mentaal, maar eveneens fysisch is hij stilaan een wrak aan het worden door toedoen van middelmatige voeding, druggebruik en zijn dakloosheid. Het is een harde levenshouding die hij op één of andere manier niet kan loslaten. Deels uit naïviteit, maar ook omdat hij ervan houdt en niets anders kent.

Het is een film die verder gaat dat alleen maar homoseksualiteit. En dat heeft ondermeer te maken met Félix Maritaud die een ijzersterk portret neerzet van een ten gronde gerichte man. Camille Vidal-Naquet liet met deze film blijken dat hij talent heeft.

avatar van skyrfretter

skyrfretter

een paar maal doorgespoeld, maar al bij al toch goed.

Ik wou meer sterren geven, maar het is wat het is. Goed om eens gezien te hebben.