Volg jij MovieMeter al op Facebook?
MovieMeter op Facebook

Sauvage (2018)

Alternatieve titel: Sauvage / Wild

Frankrijk

geregisseerd door Camille Vidal-Naquet
met Félix Maritaud, Eric Bernard en Nicolas Dibla

De 22-jarige Léo prostitueert zich voor wat kleingeld. Klanten komen en gaan, maar Léo blijft ter plekke aanmodderen, steeds verlangend naar de liefde. Hij heeft geen idee wat de toekomst voor hem in petto heeft en ontmoet diverse personen.

Vanaf 14 maart 2019 in de bioscoop (Arti Film)

avatar van Baboesjka
Een goede film, maar het is erg expliciet. Daar moet je van houden. Ik vond het soms lastig en ongemakkelijk om naar te kijken. Niet omdat het homoseksueel is. Daar heb ik geen moeite mee. Ik vind het acteerwerk erg goed en realistisch. Het verhaal is heftig. Het raakte me wel. Een 7. 3,5*