I Think We're Alone Now (2018)

Drama / Sciencefiction

geregisseerd door Reed Morano
met Peter Dinklage, Elle Fanning en Charlotte Gainsbourg

De mensheid is bijna helemaal uitgeroeid. Dit pakt goed uit voor de kluizenaar Del. Tot een vrouw genaamd Grace ook nog in leven blijkt te zijn. Onverwachts groeit er een sterke band tussen hen.

avatar van Boneka
Adam en Eva lijkt opnieuw te beginnen.

avatar van schumacher
Miljaarde zeg......
Ssaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiii en nog eens saaiiii.
Van in het begin al mij steendood zitten vervelen.
Dit is een film die voor velen niet zal weggelegd zijn en ik ben er 1 van, niks voor mij.

Een film mag bv traag zijn van mij maar het moet me kunnen boeien en het moet boeiend blijven + het verhaal moet je pakken en dat deed deze film werkelijk geen ene minuut.