Muskarci Ne Placu (2017)

1 stem

Bosnië-Herzegovina / Slovenië / Duitsland / Kroatië

geregisseerd door Alen Drljevic
met Boris Isakovic, Leon Lucev en Emir Hadzihafizbegovic

Hoewel de gewapende conflicten van de jaren negentig zichtbaar het land van het voormalige Joegoslavië hebben geschonden, creëerden ze nog diepere wonden in de herinnering van elk oorlogvoerend land. Er zijn evenveel verschillende interpretaties van het sombere verleden als dat er landen zijn getroffen. Zodoende kun je haast geen absolute harmonie verwachten van een gevarieerde groep veteranen die zich in twee decennia na de oorlog verzamelt in een afgelegen berghotel voor therapie.