The House of Tomorrow (2017)

Drama / Komedie

geregisseerd door Peter Livolsi
met Ellen Burstyn, Nick Offerman en Asa Butterfield

De zestienjarige Sebastian heeft zijn leven grotendeels doorgebracht met zijn grootmoeder die hem bijleert over de toekomstige pedagogiek, naar haar voormalige mentor Buckminster Fuller. Zij hoopt dan ook dat Sebastian in diens voetsporen zal treden. In de periode dat zij een beroerte krijgt trekt Sebastian op met de rokende Jared afkomstig uit de buitenwijken. Ze starten een band en het is aan eerstgenoemde om te bepalen welke weg hij uiteindelijk wil inslaan in zijn leven.