The Legend of Seven Toe Maggie (2015)

Alternatieve titel: Ghost Witch

1 stem

Horror

geregisseerd door Joseph Lavender
met Mandi Christine Kerr, Chase Steven Anderson en Josh Sinyard

Mattie werd gedurende haar jeugd thuis geterroriseerd door een kwaadaardige entiteit. Ze is reeds ouder en begeeft zich samen met enkele paranormale onderzoekers naar haar ouderlijk huis. Eenmaal aangekomen krijgt de groep te maken met de entiteit. Voor Mattie lijkt de nachtmerrie uit haar jeugd opnieuw te beginnen...