Kuro (2017)

Alternatieve titel: くろ

Frankrijk / Verenigd Koninkrijk / Duitsland / Luxemburg / Japan

geregisseerd door Joji Koyama en Tujiko Noriko
met Jackie en Tujiko Noriko

De Japanse Romi woont in de buitenwijken van Parijs. Naast haar werk in een karaokebar draagt ze ook nog zorg voor haar geliefde, die een dwarslaesie heeft. Op een dag vertelt ze hem een verhaal over de periode die ze samen in Japan doorbrachten. Al snel verandert de vertelling in een spannend mysterie over ene meneer Ono.