Outlaws (2017)

Australië
Misdaad / Drama

geregisseerd door Stephen McCallum
met Abbey Lee, Matt Nable en Ryan Corr

'1%' speelt zich af in het motorwereldje. Terwijl Knuck in de gevangenis zat, heeft Mark, bijnaam Paddo, de club bewaakt. Deze moderniseerde de activiteiten van de club, breidde de onderneming uit en bracht nieuwe leden in. Dit alles bedreigt Knucks positie bij zijn terugkeer. Beide mannen krijgen steun van hun even sterke en ambitieuze vrouwen. Wanneer Paddo's jongere broer Skink de club in de problemen brengt, lopen de spanningen hoog op. Dit laat Paddo achter met een keuze tussen zijn familie enerzijds en Knuck en de club anderzijds.

• vanaf 21 mei te koop op dvd