Outlaws (2017)

Australië
Misdaad / Drama

geregisseerd door Stephen McCallum
met Abbey Lee, Matt Nable en Ryan Corr

'1%' speelt zich af in het motorwereldje. Terwijl Knuck in de gevangenis zat, heeft Mark, bijnaam Paddo, de club bewaakt. Deze moderniseerde de activiteiten van de club, breidde de onderneming uit en bracht nieuwe leden in. Dit alles bedreigt Knucks positie bij zijn terugkeer. Beide mannen krijgen steun van hun even sterke en ambitieuze vrouwen. Wanneer Paddo's jongere broer Skink de club in de problemen brengt, lopen de spanningen hoog op. Dit laat Paddo achter met een keuze tussen zijn familie enerzijds en Knuck en de club anderzijds.

avatar van mixmaster
Niet al te beste film, het acteerwerk is matig en het is veel gepraat en weinig actie.

B-film die je snel vergeet.

avatar van Noodless
Matige film met weinig bekoorlijke actiescènes waarbij het motorwereldje een saaie visuele look krijgt. Vooral in het eerste gedeelte van de film is dat merkbaar. Je ziet dan soms tussen de scènes door dat de motorbende dan even in beeld komen op een motor om dan meteen weer terug te gaan naar een andere scène om toch maar duidelijk te maken dat we met een motorbende te doen hebben.
Tweede gedeelte is gelukkig beter en de slotscène komt toch wel wat verrassend over wat een pluspunt is.
5/10

avatar van Phantasm
Redelijk, ik was er niet echt kapot van.