Deadly Switch (2019)

Alternatieve titel: Foreign Exchange

Thriller / Mystery

geregisseerd door Svetlana Cvetko
met Danika Yarosh, Hayley McLaughlin en Dylan Walsh

Anna is uitwisselingsstudente en studeert in de Verenigde Staten. Ze wordt echter het doelwit van een gevaarlijke stalker en wordt door de familie van haar kamergenote uitgenodigd bij hen in te trekken. Anna accepteert de uitnodiging, maar komt tot de ontdekking dat de familie duistere geheimen verborgen houdt.

Trailer ziet er een beetje kneuterig uit..........sla hem over

avatar van AniSter
Behalve de acteerprestaties was ik best wel onder de indruk van het plot. Zonder enige voorkennis begon deze film echt als een mysterie, zo van 'waar gaat dit eigenlijk over?'. Dat duurt tot ver voorbij de helft en dan gaat het mysterie over in de thriller met een spanningsopbouw richting het slot. Gelijkertijd nam naarmate de film vorderde ook de voorspelbaarheid sterk toe, wat eigenlijk jammer was. Al met al genoten van deze film.

avatar van schumacher
Kon er nog mee door.

Matige thriller voor tv gemaakte productie die erg voorspelbaar was.