Snake Outta Compton (2018)

Komedie / Horror

geregisseerd door Hank Braxtan
met Ricky Flowers Jr., Motown Maurice en Donte Essien

De straten van Compton in Californië worden onveilig gemaakt door een enorme slang. Een rapgroep die lastig gevallen wordt door de autoriteiten, komt op tegen het monsterdier. Verschrikkelijke rijmpjes en monsterlijke tanden delen een hoofdrol in deze satire op gangsterfilms en de hiphop-cultuur.

avatar van Uier
Ziet er vermakelijk en kwalitatief hoogstaand uit. Zou dit een hidden gem betreffen?

avatar van Uier
Totaal tegen alle verwachtingen in, is het antwoord: neen.

avatar van jeroentjuhhhhh
Best geinig. Heel zelfbewust (duh) en luchtig, soms zó geforceerd lollig dat het wat pijnlijk wordt. Alles is uitvergroot, karikaturaal en onzinnig, maar dat maakt het wel makkelijker te verteren dan vele soortgenoten. Effecten uiteraard waanzinnig slecht, maar binnen zo'n satirisch stukje B-trash kan dat geen kwaad.