Namhan Sanseong (2017)

Zuid-Korea
Historisch

geregisseerd door Dong-hyuk Hwang
met Byung-hun Lee, Yun-seok Kim en Hae-il Park

Het is het jaar 1636. Het Joseon koninkrijk wordt onder vuur genomen door leden van de Qing-dynastie. Koning Injo en enkele van zijn bedienden - waaronder Choi Myung-Kil en Kim Sang-Hun - vluchten en verstoppen zich in het door muren afgeschermde bergstadje Namhansanseong. Ze zijn er compleet afgeschermd van de buitenwereld. Ondertussen dringt Choi Myung-Kil erop aan dat het hele gezelschap om de tafel gaat met de Qing-dynastie. Kim Sang-Hun is het daar echter niet mee eens.

Teaser