• 11.467 nieuwsartikelen
  • 9.040.539 stemmen

Lói: Þú Flýgur Aldrei Einn (2018)

Animatie | 83 minuten

Genre: Animatie

Alternatieve titels: Ploey - You Never Fly Alone / Ploey / Pluisje - Durf te Vliegen

Oorsprong: IJsland / België

Geregisseerd door: Árni Ólafur Ásgeirsson

Met onder meer: Jamie Oram en Harriet Perring

Gesproken taal: Engels

Releasedatum: 12 juli 2018

Plot Lói: Þú Flýgur Aldrei Einn

De jonge goudpluvier Ploey kan niet vliegen en bijgevolg niet mee naar het zuiden wanneer het tijd is om in warmere oorden te overwinteren. Hij zal een ijskoude winter moeten overleven zonder zijn familie en moet proberen om uit de klauwen te blijven van gevaarlijke roofdieren. Gelukkig maakt hij nieuwe vrienden die hem daarbij zullen helpen.

Ploey (stemrol)

Raven (stemrol)

Deer/Raven (stemrol)

Sheep (stemrol)

kappeuter (crew films)

Vanaf 12 juli in de bioscoop (Just4Kids in samenwerking met Just Film Distribution)

avatar van balrog

balrog

Dertien in een dozijn animatiefilm. De animaties zelf zijn nog wel knap gemaakt, maar het verhaal heeft niet veel om het lijf en de grappige momenten zijn schaars...

Voor kinderen (het doelpubliek uiteraard) nog wel vermakelijk, maar weer even snel terug vergeten

avatar van Hnzm

Hnzm

Voor kinderen van 8 is deze film al niet meer vermakelijk. Omdat ik de film had uitgekozen hoopte ik na afloop nog op 2,5 ster. Mijn jongste zoon stelde dat bij naar beneden.