Volg jij MovieMeter al op Facebook?
MovieMeter op Facebook

The Last Full Measure (2020)

Drama / Oorlog

geregisseerd door Todd Robinson
met Sebastian Stan, Christopher Plummer en William Hurt

Waargebeurd verhaal van de hospik William Pitsenbarger, een oorlogsheld die meer dan 60 mensen redde in de Vietnamoorlog, voordat hij zelf gedood werd. Voor zijn heroïsche daden werd hij uiteindelijk onderscheiden met de Medal of Honor. Maar voordat hij deze kreeg, werd deze hem ontnomen wegens politieke redenen. Zijn vader strijdt samen met vele Vietnamveteranen tegen de overheid om de gevallen oorlogsheld de medaille te geven die hij verdient. Scott Huffmann wordt op de zaak gezet om het ernstige onrecht te onderzoeken.

avatar van Lovelyboy
Erg nieuwsgierig, hele goed Vietnamfilms zijn schaars dus hoop ik dat dit wat wordt.

avatar van Lovelyboy
The Last Full Measure: Trailer voor oorlogsfilm met Samuel L. Jackson - manners.nl

Weet nog niet zo goed wat te verwachten van deze film. In ieder geval een behoorlijke cast.