Killing Gunther (2017)

Actie / Komedie

geregisseerd door Taran Killam
met Arnold Schwarzenegger, Cobie Smulders en Allison Tolman

Een groep van excentrieke huurmoordenaars is op jacht naar 's werelds grootste huurmoordenaar die de naam Gunther draagt. Hun pogingen hem om te leggen mislukken echter steeds. Ze zullen vervolgens hun plan moeten wijzigen, aangezien Gunther hen telkens een stap voor lijkt te zijn.

avatar van schumacher
Raar filmpje, middelmatig en dan ben ik nog mild, het beste stukje en dat is al meer naar het einde op waar Arnold inkomt dat maakte nog iets goed.

je kunt veel beter gaan slapen heb je meer aan wat een slechte, slechte film is dit zeg baba half uur gekeken maar afgezet pppfff

Rommel van de onderste stofplank(schijnt al in 2016 te zijn gedraaid en krijgt nu pas een release), nog wel enigszins acceptabel door het hoge tempo en gespeeld enthousiasme van de cast. Kolder die maar niet echt leuk wil worden eigenlijk, vooral gekeken omdat mijn jaren tachtig icoon Schwarzenegger van de partij is. Maar der schwartz heeft hier helaas een kleine rol, duikt pas na ruim een uur op als het ongrijpbare titelpersonage en schmiert er op los alsof hij Twins 2 aan het opnemen is. Dit soort films moeten ze aan Tarantino overlaten, regisseur Killam mag nog niet in zijn schaduw staan. Bij de aftiteling wordt al gehint naar een vervolg(The Gunther who loved me) en dat zullen we dan maar meteen de enige goede grap van deze moeizame anderhalf uur noemen.

Dit is echt een slechte en zwakke film.

Hahaha wat een azijnpissers hier zeg. Ik vond hem echt geweldig. Super lomp, super droog en precies hoe een slechte actiekomedie moet zijn. Toen ik de trailer keek, werd al vrij snel duidelijk dat dit een onnozele film zou zijn. Dus ik vraag me toch af wat er is misgegaan bij al deze zeikerds? Hebben jullie de trailer niet bekeken alvorens jullie deze film aanzetten? Of zijn jullie zo achterlijk dat jullie niet uit de trailer konden opmaken dat deze film vooral met een korreltje zout genomen moest worden? Hoe dan ook; jammer. Ik vond hem precies wat ik ervan kon verwachten.

avatar van DragQueen
Deze film heb ik in alle eerlijkheid alleen bekeken omdat Schwarzenegger een rolletje had. Al is zijn aandeel maar klein. Het geheel raakt natuurlijk kant noch wal, maar ik heb er gek genoeg toch van kunnen genieten. De slappe humor was vermakelijk, en er wordt leuk geacteerd door de cast. 2,5 Ster.

Viel mij niet tegen, alhoewel ik wel lage vewachtingen had. Af en toe kunnen lachen en er zat een fijn tempo in.

avatar van Mvl1984
Ik ben en blijf een topfan van Schwarzenegger. En de film is niet zo heel slecht, maar het wordt duidelijk stukken beter vanaf het moment dat hij in beeld komt. Nog altijd even gevat en het blijft toch een indrukwekkende man.

avatar van LoveMovies38
Zonde van mijn tijd wat een zwakzinnige film

avatar van Basto
Ik zie net de laatste 10 minuten, zeg maar vanaf de cameo met Arnold. Dat deel is echt hilarisch, maar ik geloof graag dat de voorgaande 80 minuten best erbarmelijk zijn geweest.

Maar Arnold blijft een geweldig komediant!

avatar van Alexander1900
Je mist niks als je deze film niet gezien hebt. Er zitten een paar grappige scenes in en veel flauwe. Het geheel komt allemaal amateuristisch over. Arnold maakt weliswaar veel goed maar hij is alleen te zien in het laatste kwartier. De film kijkt nog wel weg, voor een keertje dan.

Ergens kan ik wel begrijpen waarom Arnold voor deze film heeft gekozen. Hij heeft hier een leuk rolletje en kan zich helemaal uitleven.

avatar van FunkStarr
Wat dit moet voorstellen weet ik niet, heb het ook niet afgekeken en zal daarom ook niet oordelen maar respect voor de mensen die zich door deze bagger heen gesleurd hebben.

avatar van Roger Thornhill
Best grappig, hoewel ik niet zo vaak moest lachen als scriptschrijver / regisseur / producer / hoofdrolspeler / duizendpoot Taran Killam vermoedelijk hoopte. Waar dat precies aan ligt weet ik niet, want de mix van mockumentary, zwarte humor en over-the-top-geweld is leuk gevonden, de personages zijn uitbundig getekend en de acteurs doen hun best, maar misschien is het toch te voorspelbaar wanneer je weet dat de acteur die Gunther gaat spelen zeker niet zo een-twee-drie uit de film zal worden geschreven. Toch een ruime voldoende vanwege de lef, de inspiratie, de vrij hilarische Arnie (leuk toch dat hij eens wat anders probeert?) en de sekwens waarin Gunthers auto wel even zal worden opgeblazen – daarbij heb ik wel even hard gelachen.

Steld niet zo veel voor en Gelukkig duurt de film niet al te lang .

Maar de laatste 15 minuten zijn het kijken meer dan waard en de aftiteling even af kijken en luisteren ?

3??? sterren voor het laatste 15 minuten

avatar van frolunda
Tot op zekere hoogte nog best wel amusant maar ik ging me toch al vrij snel irriteren aan het zwakke scenario en het nog slechtere acteerwerk.
En degene die Killing Gunther voor Arnold Schwarzenegger gaan zien moeten zich toch een dik uur door de,op bijna geen één punt overtuigende film heen worstelen.Een paar leuke grappen en wat spectaculaire ontploffingen/schietpartijen was eigenlijk het enige wat dit regiedebuut van Taran Killam (hij speelde tevens de hoofdrol) zo nu en dan nog de moeite waard maakte,maar voor de rest kun je dit rustig overslaan.
En de komst,na zo'n zestig minuten van onze Oostenrijkse/Amerikaanse eik veranderde daar weinig aan,hij deelde gewoon mee in de malaise.

avatar van do_va_moes
alleen het gedeelte met Arnold is het bekijken waard (laatste half uur), de rest kan je beter skippen

avatar van assowise
Het zal wel aan mij liggen maar ik heb heel erg veel moeten lachen om deze film en snap niet waarom iedereen deze film zo laag waardeert. Arnold zit niet echt in de film maar heeft de film geproduceerd en speelt een bijrol. Alleen al zijn liedje onder de aftiteling is al hilarisch.

Verwacht een komedie, geen actiefilm en dan is het bijzonder vermakelijk.