Mr & Mme Adelman (2017)

Frankrijk / België
Komedie / Romantiek

geregisseerd door Nicolas Bedos
met Doria Tillier, Nicolas Bedos en Denis Podalydès

Een beroemde schrijver wordt begraven. Er worden hommages gebracht maar sommigen verwonderen zich over de vreemde omstandigheden van zijn dood. Een jonge biograaf vraagt de weduwe het hele verhaal te vertellen. Wanneer Sarah in 1971 Victor ontmoet, is het nog niet duidelijk dat ze samen 45 jaar een leven zullen hebben vol passie en geheimen, verdriet en verrassingen...