As You Are (2016)

Drama / Mystery

geregisseerd door Miles Joris-Peyrafitte
met Owen Campbell, Charlie Heaton en Amandla Stenberg

Begin jaren 90. Bij een politieonderzoek zijn we getuige van wisselende perspectieven tijdens cruciale momenten tussen de drie tienervrienden Jack, Mark en Sarah. Gebonden door hun afkeer tegen de cultuur om hen heen verkennen Jack en Mark de grenzen van vriendschap en liefde tot Marks vader hen uiteendrijft. Net wanneer Jack en Sarah zich aan hun leven zonder Mark aanpassen, komt hij terug in hun leven. De twee jongens worstelen met hun emoties, terwijl ze moeten omgaan met de afkeuring vanuit hun omgeving.

Aardige film over twee nieuwe stiefbroers die het goed met elkaar kunnen vinden. Deze film met een ietwat dromerige sfeer speelt zich af begin jaren '90. De ontwikkeling van de vriendschap tussen de twee jongens wordt goed neergezet (een prima casting helpt hier ook bij). Soms wat langdradig en het einde (waar toch de hele tijd naartoe gewerkt wordt) valt uiteindelijk wat tegen.

avatar van Darbie
Een vrachtschip vol Negativisme, getverderrie.