• 8.349.571 stemmen

Genre: Drama / Mystery

Geregisseerd door: Miles Joris-Peyrafitte

Met onder meer: Owen Campbell, Charlie Heaton en Amandla Stenberg

Plot As You Are

Begin jaren 90. Bij een politieonderzoek zijn we getuige van wisselende perspectieven tijdens cruciale momenten tussen de drie tienervrienden Jack, Mark en Sarah. Gebonden door hun afkeer tegen de cultuur om hen heen verkennen Jack en Mark de grenzen van vriendschap en liefde tot Marks vader hen uiteendrijft. Net wanneer Jack en Sarah zich aan hun leven zonder Mark aanpassen, komt hij terug in hun leven. De twee jongens worstelen met hun emoties, terwijl ze moeten omgaan met de afkeuring vanuit hun omgeving.

imageimage

scorsese

Aardige film over twee nieuwe stiefbroers die het goed met elkaar kunnen vinden. Deze film met een ietwat dromerige sfeer speelt zich af begin jaren '90. De ontwikkeling van de vriendschap tussen de twee jongens wordt goed neergezet (een prima casting helpt hier ook bij). Soms wat langdradig en het einde (waar toch de hele tijd naartoe gewerkt wordt) valt uiteindelijk wat tegen.

avatar van Darbie

Darbie

Een vrachtschip vol Negativisme, getverderrie.

BBarbie

Psychologisch tienerdrama over twee jongens, die in een emotioneel gespannen omgeving de aard van hun vriendschap en hun seksualiteit verkennen. De film zou naar mijn smaak aan kwaliteit gewonnen hebben, wanneer de regisseur in plaats van de hinderlijk ingelaste politieverhoren, de relatie tussen de beide jongens en met hun beider vriendin wat meer had uitgewerkt. Het slot laat de indruk achter dat de film niet af is.