Malevolent (2018)

Alternatieve titel: Hush

Horror

geregisseerd door Olaf de Fleur Johannesson
met Florence Pugh, Ben Lloyd-Hughes en Celia Imrie

Broer en zus Jackson en Angela runnen een winstgevend ghostbusters bedrijf. Ze lichten nabestaanden op met valse detectieapparatuur en Angela's paranormale 'visies'. Ze worden ingehuurd om een oud internaat te onderzoeken waar het zou spoken. Het team ontdekt al snel het angstaanjagende verleden: jongen meisjes werden op brute wijze afgeslacht en hun monden dichtgenaaid door een sadistische moordenaar. Angela staat op het punt haar verstand en de realiteit te verliezen. Ze is ervan overtuigd dat ze de meisjes hoort schreeuwen in de duisternis. Maar de bovennatuurlijke verschrikkingen als ze het echte kwaad van het huis ontdekken.

SmackItUp schreef:

Dus jij denkt dat 12-17 jarigen uit hun dak gaan voor een film waarin, quote, "niets gebeurt, geen scares" in zitten. Daar ben ik het dan grondig mee oneens.

Het is een inschatting.Maar mogelijk heb je gelijk ( wat je ook wilt......Graag gedaan)...
O....mijn zonen, die toen in die leeftijd waren, gingen uit hun dak bij zo'n film ""'Pa, goede film gezien, moet je ook zien..spannend" En dan keek ik als liefhebbende vader een VHS of dvd en zei"""Ja heel goede film....spannend"

avatar van John Milton
Kan me redelijk bij OH voegen.

Ik kijk uit naar wat Pugh nog meer gaat doen. Die komt er wel, denk ik.

Aardige film maar wat mij betreft iets te traag en wat te veel om de randzaken die aandacht krijgen maar m.i. niets noodzakelijk waren. Film beging 2de helft pas de aandacht te trekken.

avatar van xaid
trinco schreef:
2 jongens en 2 meiden op spokenjacht, alleen Scoobidoo ontbreekt nog.

Nergens spannend, erg saai en toen de horrormama met haar zoon in beeld kwamen lag ik naast de stoel van het lachen omdat ze wel heel erg lijken op Carla en Frank van Putten, 2 onvergetelijke typetjes van Koot en Bie.

Snel vergeten, deze bagger.
hahaha machtig