Swinger (2016)

Denemarken
Komedie / Romantiek

geregisseerd door Mikkel Munch-Fals
met Martin Buch, Mille Dinesen en Natalie Madueño

Adam staat midden in het leven. Hij heeft een mooie vrouw, een bijna volwassen zoon en een vaste baan. Toch is het niet echt genoeg, en zijn jeugdig optimisme en honger naar het leven is nu een verre herinnering. Zelfs de swinger weekends met zijn vrouw zijn door de jaren heen routine geworden. Maar op een dag in het weekend gebeurt er iets dat normaal niet mag gebeuren in een swinger club: Adam wordt verliefd op de mooie en jonge Patricia.