Into the Sun (1992)

Actie / Komedie

geregisseerd door Fritz Kiersch
met Michael Paré, Anthony Michael Hall en Deborah Moore

'Shotgun' Watkins is de crème de la crème onder de Mirage gevechtspiloten van het Amerikaanse leger. Als het op vliegen aankomt, is hij niet te evenaren. Wanneer hij echter door zijn eigen achterban wordt teruggefloten om de begeleiding van acteur Tom Slade op zich te nemen, is zijn trots gekrenkt. Slade doet onderzoek voor zijn rol als straaljagerpiloot in een nieuwe speelfilm. Slade is van de categorie arrogant en glad en vormt een bedreiging voor de snelle Watkins. Zeker als Slade zijn jachtterrein verlegt naar de vriendin van Watkins, de sexy majoor Lauren Goode. Tijdens een proefvlucht raken Watkins en Slade in een vuurgevecht verzeild. Het is het begin van een angstig en dodelijk avontuur.

avatar van Talla 2xlc
dit is een film die ik al heel lang geleden een keer heb gezien,in mijn jeugd wel te verstaan....toen vond ik het wel een leuk filmpie,ging er wel lekker mee op,.... dus ik geef hem toch 3 * omdat ie mij toch bij gebleven is,en dat na zeker 11/12 jaar...