4Got10 (2015)

Alternatieve titel: The Good, the Bad, and the Dead

Thriller / Actie

geregisseerd door Timothy Woodward Jr.
met Dolph Lundgren, Danny Trejo en Johnny Messner

De gewonde Brian Barnes wordt ergens in de woestijn wakker te midden van 8 levenloze lichamen, een busje met vier miljoen dollar en een busje vol met cocaïne zonder zich iets te herinneren van wat zich heeft voorgevallen. Hij is geenszins van plan om de boel achter te laten, maar weet zich hierdoor al wel gauw achtervolgd door de drugsbaron Danny Perez, die zijn geld terug wil, de corrupte sheriff Olson, die het gevonden fortuin ook maar wat graag in handen zou willen hebben, en een agent van de DEA genaamd Bob Rooker. Hoe meer de voortvluchtige Brian zich herinnert, des te minder hij wil weten wie hij daadwerkelijk is.

avatar van DiDa
Leuke cast voor een B film! Let wel, Lundgren speelt een bijrol. Hoewel je door de cover anders zou denken.

Plotomschrijving doet in eerste instantie wel heel erg denken aan 'No country for old men'. 13in12 was een betere titel geweest waarschijnlijk.

avatar van deRappe
In het begin dacht ik nog dat het nog iets zou worden....ik heb de film wel uitgekeken, maar vond het nogal warrig.....behoorlijk nep en ook nog eens zwaar overdreven allemaal.

avatar van Leo1954
Is dit een comedy ? Erg slecht.

avatar van schumacher
Afgrijselijk slecht. Int begin de eerste dikke 10 min dacht ik van tbegint nog redelijk goed maar nadien zeg een complete ramp.
Tijdverspilling.

avatar van fotzenbikkel
Bij het aanschouwen van de cover vermoede ik al dat dit een enorme rukfilm is, maar ik dacht; laat ik toch eerst eens op Moviemeter kijken of het wellicht meevalt en hij verrast....

avatar van Moviestar1979
Een matige film waarbij het niveau halverwege daalt naar een dieptepunt. Het verhaal wil een beetje meeliften op het succes van de meeste Tarantino-films. Helaas is de ontknoping een teleurstelling.

2,0 *

avatar van Richard_Voorhees
Pff, ik vraag me af hoe Trejo en Lundgren in dit project verzeild zijn geraakt. OK, de heren maakten hier voor ook al geen Oscarwaardig materiaal, maar ik heb beiden toch wel in betere (actie)films gezien dan deze. Een misdaadthriller die niet veel te bieden heeft.

avatar van dvdcrusher
Een film die inderdaad goed begint maar dan stilletjes aan afzwakt en ietwat rommelig wordt. Toch hou ik wel van deze filmstijl al wordt er niet bijster goed geacteerd door Dolph Lundgren en vooral Fox. Nipt 3,5 sterren vooral voor de mooie beelden. Moraal van het verhaal = geld doet vreemde dingen met een mens.