Viktoria: A Tale of Grace and Greed (2014)

Zwitserland / Hongarije

geregisseerd door Men Lareida
met Franciska Farkas, Angéla Stefanovics en Zsolt Nagy

Viktoria verlaat haar thuisstad Boedapest omdat ze hoopt het grote geld te gaan verdienen in Zürich. Nachtenlang vertoeft ze op straat, onder schemerige straatlantaarns, om er te wachten op klanten die ze dan op donkere parkings in hun auto bevredigt. Haar afschuw en angst gaat ze tegen door kalmeringsmiddelen te nemen en te denken aan wat ze met al het geld zal aanvangen eens terug thuis. Maar ondanks deze hachelijke situatie vindt ze middenin deze wereld vol geweld en snelle seks, toch vriendschap en zelfs liefde.