ad

Horror | 80 minuten

Genre: Horror

Geregisseerd door: Corey Norman

Met onder meer: Jessica Bedell, Ian Carlsen en Joanna Clarke

IMDb beoordeling: 3,9 (528)

Releasedatum: 3 november 2016

Over The Witching

De leden van een populaire podcastgroep, genaamd "The Witching Hour", verzamelen zich in het bos om griezelverhalen uit te wisselen tijdens Halloween. Maar uiteindelijk krijgen ze méér dan slechts ratings wanneer ze op de plek blijken te arriveren waar de Woodland Valley heks bruut werd vermoord...

avatar van only1ELEANOR

only1ELEANOR

Nergens echt bijzonder naar mijn mening en had deze beter kunnen laten lopen maar misschien dat een ander het wel leuk vind.

avatar van Daan258

Daan258

Ga hem binnenkort wel een poging wagen.

avatar van 606

Snap het plot niet, ze vertellen korte verhalen rond het kampvuur, staat niet in het plot. Het totale plot klopt niet.

avatar van knusse stoel

knusse stoel

Gewoon een gewone horror met nu en dan een leuker en dan weer een minder leuk verhaal. De verhalen duren vrij kort, zo rond de 10 minuten en worden redelijk neergezet. Het clubje in het bos wat ze verteld is niet uitgezocht op acteertalent maar dat is geen probleem omdat ze relatief kort meedoen.

avatar van Daan258

Daan258

Had de film beter kunnen laten liggen.

Man wat was dit verschrikkelijk.

Verhaal (verhalen) van niks, acteerwerk bagger, geen spanning gewoon helemaal niks. Kan er niets meer over zeggen.

Vind de cover overigens ook totaal niet passen bij de film :s

Maarja, ik zou zeggen lekker overslaan dit werkje.

avatar van Elchapo

Elchapo

Op zich niet hoogstaand,maar er zaten wel een paar leuke verhaaltjes bij die de jongelui rond het kampvuur ventileerden,het einde van de film zie je al mijlenver aankomen....een krappe voldoende: 3 stars.