Stinking Heaven (2015)

Drama / Komedie

geregisseerd door Nathan Silver
met Keith Poulson, Deragh Campbell en Hannah Gross

De wankele harmonie van een sobere commune wordt wreed verstoord door de komst van Ann. Alle bewoners zijn ex-verslaafd en proberen met geïmproviseerde speltherapieën van de drank en de drugs af te blijven. De paranoia en drugsterugval die zij veroorzaakt veroorzaken een allesverwoestende chaos.

avatar van Decec
Een matige komedie/drama film...
Matige verhaal...
Verhaal over drugs en sexs...
Slecht acteerwerk...
Slecht beeld, geen HD aanwezig...
Alleen 4:3...
Matige geluid, geen Dolby Digital aanwezig...
Onrustig camera beweging...
Niet te moete waard...

Op IMDB is men tot dusverre vrij positief hierover, dus misschien heb ik hem niet helemaal begrepen, maar even onder ons: ik vond er geen fluit aan.
Slechts één uur en tien minuten lang, en in die tijd krijg je een aantal vreselijke mensen zonder ook maar enige diepgang voorgeschoteld die samen in een commune leven. Het zijn ook nog eens slechte acteurs en dan dat schokkerige, dicht op de huid camerawerk wat hier ook totaal geen functie heeft..... Zelfs als dit bedoeld is als een aanklacht tegen samenlevingen als een commune(wat niet geheel duidelijk word), is het een slappe, mislukte bedoeling.
Doet me terugverlangen naar het enigszins vergelijkbare Idioterne van Lars von Trier. Ook geen meesterwerk, maar toch vele malen beter dan deze goedkope rommel.

avatar van TronMan
De film wil heel wat zijn. Uiterst irritant gefilmd en compleet onleuk. Je kan beter 70 minuten uit je raam kijken, dan maak je meer mee.