ad

Oorsprong: Oostenrijk

Geregisseerd door: Kief Davidson en Richard Ladkani

Met onder meer: en Ofir Drori

Over The Ivory Game

"The hunt for the hunter begins"

De Afrikaanse olifant wordt met uitsterven bedreigd. Documentairemakers Kief Davidson en Richard Ladkani infiltreren in het corrupte en wereldwijde ivoorsmokkelnetwerk en hekelen de meedogenloze stropers. Ze gingen hiervoor 16 maanden undercover, met de hulp van een team van specialisten en activisten.

imageimage

Leonardo di Caprio is executive producer.

Vanaf 4 november te zien op Netflix

avatar van yesplease

yesplease

Bijzondere documentaire, vooral vanwege het under cover werk (dat ook nog eens spannend in beeld gebracht wordt).

avatar van DiamondsRealDeal

DiamondsRealDeal

Het importverbod in China is er inmiddels. Er is nu een nieuwe trend voor olifantenhuid, wat nog vele malen erger blijkt te zijn. Zucht. Mijn favoriet dier, in mijn hart ❤.