Cloro (2015)

Alternatieve titel: Chlorine

Italië

geregisseerd door Lamberto Sanfelice
met Sara Serraiocco, Piera Degli Esposti en Giorgio Colangeli

De 17-jarige Jenny woont in Ostia, een badplaats in de buurt van Rome, en droomt van een carrière als synchroonzwemster. Maar na de dood van haar moeder en de daaruit voortvloeiende zenuwinzinking van haar vader, is haar familie gedwongen te verhuizen naar een afgelegen bergdorpje. Jenny stopt met school om te gaan werken als dienstmeisje in een nabijgelegen skigebied om haar jongere broer te ondersteunen.

avatar van morpheus2000
Whow,
Een score van 0,75 voordat ik mijn stem inbreng. Is het dan zo slecht...
Nou, af en toe wat leuke/mooie beelden en we worden goed wegwijs gemaakt in de wereld van het "heftige" synchroonzwemmen.
Maar het is wel errug saai allemaal. Dus al met al, zo erg als het cijfer het nu aangeeft is het niet, maar het is ook zeer zeker niet geweldig ==> 5/10

avatar van Decec
Een goede dramafilm...
Prima verhaal...
Prima acteerwerk...
Schokkende camerabeweging...
Geen goede HD kwaliteit aanwezig...
Goed achtergrond geluid
(Geen Dolby Digital aanwezig)...