Unexpected (2015)

Komedie / Drama

geregisseerd door Kris Swanberg
met Cobie Smulders, Anders Holm en Gail Bean

Samantha Abbott is een lerares scheikunde op een middelbare school in Chicago. Wanneer ze aan haar laatste semester begint wordt ze geconfronteerd met onverwacht nieuws: ze is zwanger. Niet veel later komt ze er achter dat een van haar favoriete studentes, Jasmine, in een soortgelijke situatie is beland. Er ontstaat een onwaarschijnlijke vriendschap tussen de twee vrouwen.

avatar van GuidO96
Lekkere vlotte film. Niet al te veel drama. Scenes volgen elkaar in een rap tempo op, al heb ik niet het idee dat ik daardoor veel van het verhaal mis.