The Forbidden Dance (1990)

Alternatieve titel: Lambada, the Forbidden Dance

Romantiek / Muziek

geregisseerd door Greydon Clark
met Laura Elena Harring, Jeff James en Barbra Brighton

Verhaal rondom de Lambada. Een prinses uit de Amazone komt naar L.A.. Wegens geldgebrek gaat ze haar Lambada-danskunst exploiteren in een disco. Ze ontmoet er haar rijke prins, en wint er een danswedstrijd.

hallo graag wil ik de film van lambada in mijn bezit krijgen.wie kan mij helpen?

wendy28 schreef:

[/quote]

Hallo wendy, ook ik ben op zoek naar deze film. Heb je hem inmiddels al in je bezit. zo ja kan je me dan vertellen waar ik hem kan vinden.

avatar van mikey
Ik heb deze dans vroeger ook gedanst, vlak voor een nachtje in de cel.

hallo.
ik ben ook al heel lang opzoek naar deze mooie film.
als iemand weet waar ik hem kan bestellen,
of ergens kan kopen in een winkel ergens in de stad ofzo
laat het me dan a.u.b weten!
ik heb al heel wat winkels af gelopen om deze film te kopen.
nouja ik hoor het wel.

avatar van Quentin
Haha, Menahems Salsa film is geniaal slecht. Aan het regenwoudthema en de medicijnman van deze film kon Yorams prent niet toppen. Oeverloze varianten op het Lambada nummer zijn tenenkrommend, Golan was duidelijk in zijn nopjes met de rechten op HET nummer.