Elle L'Adore (2014)

Frankrijk

geregisseerd door Jeanne Herry
met Sandrine Kiberlain, Laurent Lafitte en Pascal Demolon

Muriel is schoonheidsspecialiste én een zeer grote fan van de superpopulaire Franse charmezanger Vincent Lacroix. Ze is dan ook compleet overdonderd als Vincent in het holst van de nacht voor haar deur staat op zoek naar hulp. Hij moet dringend af van een heel bijzonder pakket in de koffer van zijn auto: het lichaam van zijn overleden vriendin. Muriel stelt verder geen vragen en schijnbaar achteloos aanvaardt zij de delicate opdracht.