ad

Drama / Romantiek | 94 minuten

Genre: Drama / Romantiek

Geregisseerd door: Kate Johnston en Shauna MacDonald

Met onder meer: Shauna MacDonald, Kate Trotter en Christine Horne

IMDb beoordeling: 6,3 (711)

Over Tru Love

"When love finds you, rules and roles don't apply"

Tru is een lesbische jongedame van 37 jaar, die moeite heeft met langdurige relaties. Ze hopt van het ene bed in het andere. Totdat ze de 60 jaar oude Alice ontmoet, een beeldschone weduwe en moeder van een vriendin van Tru. De vriendin, Suzanne, stelt de vriendschap tussen Tru en haar moeder niet echt op prijs.

avatar van Pazmaster

Pazmaster

Redelijk drama over een lesbische liefde en een dochter die daar problemen mee heeft. Niet slecht maar ik had op iets meer spanning gehoopt, ik vond het redelijk tam. Of dat nou aan het verhaal ligt of aan de actrices ben ik nog niet over uit, misschien wel beide. Er wordt niet slecht gespeeld hoor maar heel erg overtuigend vond ik het nou ook weer niet. Ik vond het allemaal iets te braaf.