Life Stinks (1991)

Alternatieve titel: Life Sucks

Verenigde Staten / Frankrijk

geregisseerd door Mel Brooks
met Mel Brooks, Lesley Ann Warren en Jeffrey Tambor

Goddard Bolt is miljardair en immobiliënmagnaat. Zijn nieuwste project moet de bouw worden van een complex in de buitenwijken van Los Angeles, dat zijn naam draagt, namelijk Bolt City. Daarvoor moet een van de armste sloppenwijken gesloopt worden. Zijn eeuwige rivaal, Vance, is stikjaloers en beweert dat Bolt het geen maand zou uithouden in de buurt die hij wil kopen. Goddard neemt de uitdaging aan en wil gedurende één maand gaan leven als clochard in de arme wijk. Dat valt hem echter dik tegen. Gelukkig neemt de zwerfster Molly hem op sleeptouw...

avatar van Bandit
Matige komedie. Mel Brooks is al jaren niet meer grappig. Acteren doet ie nog wel aardig in deze film, dit valt niet te zeggen van Lesley Ann Warren (wat een slechte rol zeg).

ach het is wel een aardige film, geen hoogstaande komedie.

avatar van SuperSideSwipe
Dat mel brooks ook kan acteren blijkt in deze zeer aardige film.

Ik heb hem nou al een aantal keren gezien omdat deze film vroeger een regelmatige gast was op de televisie. En hij blijft elke keer dat ik hem zie leuk om naar te kijken.

Vind de gemiddelde waardering hier een beetje aan de lage kant.

avatar van Werwolf
Ik vond het een erg leuke, vermakelijke film. Mel Brooks speelt een leuke rol, en een aantal momenten zijn hilarisch. Erg laag gemiddelde naar mijn mening..

avatar van Zinema
Zinema (crew)
Ook deze Brooks is helaas niet sterk genoeg om ons genoeg te doen lachen. Het verhaaltje is aardig en enigszins onderhoudend maar Brooks kan niet de hele film dragen. De grappen zijn vaak matig. Gemiddeld.

avatar van Alexander1900
De film bevat enkele hele leuke scenes en de film kijkt verder prima weg. Leuk om af en toe eens te zien.

Cijfer: 6,5

avatar van badfans69
Jaren geleden op Belgische TV gezien, helaas wat ondergewaardeerde komedie.
Trailer @ youtube