ad
  • 8.173.824 stemmen

Malibu's Most Wanted (2003)

Komedie | 86 minuten

Genre: Komedie

Geregisseerd door: John Whitesell

Met onder meer: Jamie Kennedy, Taye Diggs en Anthony Anderson

• Google Play Bekijk via Google Play

Over Malibu's Most Wanted

"Ever feel like you don't belong?"

Brad Gluckman is een wannabe rapper uit Malibu die praat alsof hij uit de 'hood' komt. Brad's rijke vader wil gouverneur van Californië worden en is bezorgd dat zijn zoon hem voor schut zal zetten. Hij huurt twee acteurs in die zijn zoon moeten ontvoeren en in de 'echte' hood moeten afzetten in de hoop dat hij leert zijn mond te houden.

imageimageimageimageimage

avatar van clutch

clutch

Goh het zal Jamie kennedy niet zijn die als wannabe neger speelt zeg. verder valt de film een beetje onder de categorie 'wel grappig.. voor een keertje zo'

avatar van Betamax

Betamax

Leuke film.

veel humor, ging alleen na een tijdje vervelen.

Echt een super film.De grappen waren egt leuk en de hoofpersoon is heel goed gespeeld.Ik bleef ook lachen om de grappen want naar mijn mening waren die fantastisch.Het aller leukste stukje vondt ik toen hij op de auto ging staan, en dan helemaal zijn munitie van de uzi op schoot omdat hij dacht dat het maar nep was.Toen zij ''wat een special effects'' en toen zij hij zo dat hij het van Gta had geleerd.Ik lachde me in een deuk .Ik denk dat ik deze film nog wel is 2 keer kan kijken.

avatar van Shora

Shora

Superfilm heb heel hard gelachen en als jem vaker dan 1x hebt gezien (zoals ik) dan blijven die grappen echt hangen:P

avatar van sandesh-nl

sandesh-nl

Ik ga vanavond maar proberen!

avatar van Nelusje

Nelusje

• 2044 stemmen

Hij was echt grappig, heb af en toe echt gelachen!!!

avatar van Caldora

Caldora

Schandalig maar waar; ik heb best wel gelachen.

En dan is het doel bereikt voor dit soort films...

Maar vijf sterren voor deze film... Kom op nou.

avatar van Spetie

Spetie

Erg matige film, die maar niet grappig wil worden. Grootste probleem van deze film is eigenlijk Jamie Kennedy, die er als hoofdrolspeler, maar zeer weinig van bakt. Anderson en Diggs zijn verder een redelijk duo, maar zijn ook net niet overtuigend genoeg. Leuk trouwens om Kal Penn in deze film aan te treffen, al heeft hij een veels te beperkte rol om echt van waarde te kunnen zijn hier. De rapbattle was trouwens nog wel aardig, evenals het einde, maar daarmee hebben we gelijk alle hoogtepunten van deze film wat mij betreft wel gehad.

avatar van Arbil

Arbil

als ik zulke films kijk denk ik altijd: iedereen kan regisseur worden.

avatar van Thijvij

Thijvij

Deze film was leuk, maar daar is ook alles mee gezegd. Met bepaalde stukken tegen het irritante aan, zoals in die scene dat die 2 acteurs gaan oefenen om als echte gangsters over te komen . omdat ik toch de hele film heb uit kunnen kijken en soms heb kunnen lachen een 2,5*

avatar van Many

Many

Echt zo'n film die, of geweldig is, of een drama. Ik vond het een drama.

avatar van Uncle_Junior

Uncle_Junior

Plaatsvervangende schaamte in een film die maar op een paar momenten leuk is... 2*

avatar van N_SANE

N_SANE

Film die leuke momenten kent maar op bepaalde momenten irritant kan zijn. Toch nog wel kunnen lachen en voor een avondje vermaak en verstand op nul is het toch wel te doen.

avatar van mickgkz

mickgkz

ik hou het gewoon op een erg leuke comedy

avatar van m1701

m1701

• 2090 stemmen

Erg leuke en grappige film!

Een keer wat anders. Verhaal was erg leuk!

Vooral die 2 donkeren gasten waren geweldig!

Vond B-rad soms wel een beetje iritant net een kleuter

Film is zeker het kijken waard! Heb constant in een deuk gelegen!!!

avatar van s0njaa

s0njaa

Het is gewoon leuk om eens te zien.. Maar niet zo eentje om trots op te zijn dat hij tussen je verzameling staat

avatar van The Scorcher

The Scorcher

Echt een dwaze comedy...

avatar van Metalfist

Metalfist

Don't be hatin'

Er zijn van die dagen dat je gewoon zin hebt in een verschrikkelijk idiote film die soms zo stompzinnig is voor woorden dat het eigenlijk leuk wordt. Gisteravond was het dus weer tijd voor zo'n soort film en wat is er dan beter dan een blanke die er volledig van is overtuigd dat hij een neger is die steengoed kan rappen...

Voor het verhaal moet je het in dit soort films niet doen want het belangrijkste bij dit soort films is toch wel de humor en die zit toch wel redelijk goed. Vooral in het begin van de film maar zeker naar het einde toe (zeker als hij nog altijd denkt dat het allemaal een grap is en in ware GTA stijl gelijk zot begint te schieten) In het midden zakt het soms wat in, vooral omdat heel het in het zak zetten van B-Rad niet meer echt vernieuwend overkomt. Het komt toch altijd op ongeveer hetzelfde neer. Climax van de film zit dan wel weer redelijk ineen. Vooral omdat er ineens een overvloed van bijrollen tevoorschijn komt waaronder Kal Penn die met een soort van rocket launcher zijn maat even komt redden die tenslotte dan een harpoen in zijn gat krijgt geschoten door een dik wijf met een harnas aan. Die drie hadden trouwens wel een grotere rol mogen hebben.

Meestal is het acteerwerk in dit soort films redelijk bedroevend maar het valt allemaal best wel mee. Jamie Kennedy zit goed in zijn rol van B-Rad en zet een uitstekende Wigger neer. Alleen jammer dat je je op den duur echt wel begint te irriteren aan die idiote kop van hem. Taye Diggs en Anthony Anderson hebben hier en daar wel een paar goede momenten maar vooral Diggs is de mindere van de twee, al is het verschil in zijn accenten wel vrij goed. Regina Hall, vooral bekend uit Scary Movie is redelijk irritant. Over Scary Movie gesproken, er zit hier wederom een Wayans broer in. Vraag me echt af met hoeveel die mannen eigenlijk thuis zijn.

Ik heb me in ieder geval toch niet verveeld.

avatar van Nomak

Nomak

Wat een slechte film alweer. Het uitgangspunt is nog best leuk, maar het wordt allemaal zo overdreven gebracht dat het geen enkel moment grappig is. Het gaat dus over een rijke blanke jongen die om één of andere vage reden denkt dat hij een rapper is. Door acteurs die hem moeten ontvoeren komt hij dan in 'de hood' terecht waar hij de boel op stelten zet.

Wat een hoop onzin, ik heb er geen enkele keer om moeten lachen.

avatar van Qyse

Qyse

Ik vond het zeker een zienswaardige film, maar als je hem nog niet hebt gezien raad ik je zeker aan om hem met je vrienden te gaan kijken. Daarvan zal de film een stuk leuker worden.

avatar van narva77

narva77 (crew films)

Yo Yo Yo

MC Narva is in da House!

Just watched this movie tonight,

And it was killin' me, that's right

I'ts 'bout a Whigger,

Tryin' to be a Nigger

His name is B-Rad,

and he's tryin' to be Bad

The dialogues were bitchin',

so bad that I'm itching

Regina Hall is a nice Honey,

With a fine black bunny

Made my whole day sunny

Overall I found this movie funny!

Word to ya mother

MC Narva has left the Forum!

avatar van predator

predator

Leuk idee, waardeloze uitvoering. Jammer......

avatar van xNineSien

xNineSien

Zalige film

avatar van JustMike

JustMike

Ik kan veel films verdragen, veel flauwekul. Zoals Disaster Movie, Epic Movie, Date Movie. Maar dit!! Dit!! grrr. Ik vond hem wel erg flauw. Heb niet veel gelachen, het begon me tegen te werken. Met het bedoel ik de wannabe! Ik vond hem zo vervelend. Maar daarnaast was het verhaal wel een klein beetje grappig. Maar met alleen het verhaal kom je niet ver. Die zwarte rappers waren wel grappiger. Veel grappiger. Ze staken gewoon de lol met hem, geniaal

avatar van tattoobob

tattoobob

Normaal ben ik wel van dit soort films en humor maar deze is wel een beetje onder de maat.

Standaard grappen en irritante personages en acteurs.

Een film om snel weer te vergeten.

avatar van Gang_Star

Gang_Star

When I say Mali, you say Bu..... Mali......BOOOOOHHHHHH

Op zich best een grappige komedie, alhoewel het verhaal zelf niet veel voorstelt. Maar toch bevat de film genoeg humor om de speelduur door te komen. En uiteindelijk valt de film dan ook niet eens echt tegen. Toegegeven, Jamie Kennedy speelt zijn rol niet bepaald denderend en is uiterst irritant, maar het duo Taye Diggs en Anthony Anderson spelen hun rollen wel leuk. Het freestylen in die club was best grappig, ondanks dat de lyrics werkelijk tenenkrommend slecht zijn (Ik begrijp dat het met humor werd gebracht, maar toch). Ook de kleine bijrol van Terry Crews die opeens soft leek te zijn en zijn vader wilde bellen nadat hij zag dat Brad uiteindelijk op één lijn kwam te staan met zijn vader was leuk.

Genoeg humor, maar wel flauw.

avatar van Daan258

Daan258

Don't be hatin.

Vroeger kon ik hier nog wel om lachen maar nu ik hem weer heb herzien vond ik er niet veel aan.

Het verhaal stelt sowieso al niet veel voor maar ook de comedy was best ver te zoeken.

Er zaten hier en daar wel wat aardige scene's in maar nergens kunnen lachen.

Soms was de film wel zo slecht en awkward dat het nog wel oké was om af te kijken maar geen voldoende voor dit werkje.