• 17.014 nieuwsartikelen
  • 181.566 films
  • 12.525 series
  • 34.660 seizoenen
  • 654.285 acteurs
  • 200.230 gebruikers
  • 9.450.777 stemmen
Avatar
 

Meningen

Hier kun je zien welke berichten lordnurgle als persoonlijke mening of recensie heeft gemarkeerd.

Oorlogswinter (2008)

Alternatieve titel: Winter in Wartime

helaas moet ik melden dat ik dit dus een zwakke nederlandse oorlogsfilm vindt.

Dat het zoveel prijzen gewonnen heeft vind ik dan ook zeer vreemd.

Melody Klaver speelde bijv. in "AFBLIJVEN" een betere rol ( ook al speelde ze een bitch) als in oorlogswinter.

Daar kreeg ze ook geen prijs voor?!?!...denk ik???

Wat betreft oorlogsfilm vind ik Zwartboek toch op eenzame hoogte staan.