• 16.974 nieuwsartikelen
  • 181.450 films
  • 12.517 series
  • 34.636 seizoenen
  • 654.171 acteurs
  • 200.200 gebruikers
  • 9.449.003 stemmen
Avatar
 

Meningen

Hier kun je zien welke berichten wessey als persoonlijke mening of recensie heeft gemarkeerd.

Everybody's Fine (2009)

ik geef deze film simpelweg 5 sterren, want de film geeft wat het belooft. En het is denk ik unaniem hoe iedereen denkt over de rol van De Niro en dat is gewoon fenomenaal. En ik zat goed in de film, de sfeer greep me. En zo'n Hollywood einde is het niet. niet iedereen zit rond de tafel die er nog zou kunnen zitten en daarmee vind ik het dat zich voldoende onderscheid van een normale film, je voelt dat ze iemand missen die er nog zou moeten zijn. en de eindscène is juist toepasselijk op de titel.

Ik vind het ook dat het mooie les meeneemt, uitzonderingen daar gelaten is het zo dat wij als kinderen niet zien wat onze ouders wel niet voor ons over naarmate wij ouder worden. Maar ze zijn er nog steeds en houden nog steeds van je. Al en al gewoon 5 sterren waard, zeker gezien het genre.