ad
  • 8.077.366 stemmen

Roslund Hellström: Box 21 (2020)

1 seizoen
3,25 14 stemmen + Mijn stem

Alternatieve titel: Box 21

Status: Terugkerende show

Genre: Misdaad / Drama

Oorsprong: Zweden

Met onder meer: Mimosa Willamo, Leonard Terfelt en Bahador Foladi

IMDb beoordeling: 6,9 (824)

Oorspronkelijke taal: Zweeds

Release datum: 17 januari 2020

• Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Over Roslund Hellström: Box 21

Lidia is een jonge vrouw die in Roemenië als serveerster werkt. Wanneer haar nieuwe vriendje haar meeneemt naar Zweden, dwingt hij haar te werken in de prostitutie. In een ander deel van Stockholm verwacht politieagent Ewert Grens zijn eerste kindje met zijn partner Anni. Wanneer hij crimineel Jochum Lang tegenkomt, wordt zijn leven overhoop gegooid.

Acteurs en Actrices

Alle Media

Meningen over Roslund Hellström: Box 21

clairest

zaterdag 22 augustus 2020
Roslund Hellström: Box 21 seizoen 1 Onderhoudend! Duister, spannend, gedurfde zware onderwerpen, gedurfd plot. Er ontbreekt wel van alles om het realistisch te laten zijn. De opzet is daarvoor te eenvoudig. Ik lees op IMDB dat men het acteren slecht vindt, de dialogen niet overtuigend. Daar had ik eerlijkgezegd niet zo'n hinder van. Ik was zeer geboeid, door de misdadigheid in combinatie met de gewoonheid tussen mensen. Door hoe mensen heen en weer gegooid worden door het lot en door de vraagstukken waar ze voor/in staan. Ook door hoe ik zelf het allemaal nauwelijks kan geloven, van moment op moment. Waarbij ik niet bedoel dat de onderwerpen in de TV-serie wat ongeloofwaardig zijn samengebreid (alhoewel dat zo is). Nee ik bedoel dat ik keer op keer geschokt werd, dat het ontluisterend was. Zoals zulke dingen in werkelijkheid denk ik ook ontluisterend zijn. Ik krijg denk ik, doordat ik niet thuis ben in Zweedse en Roemeense taal en omgangsvormen, het onrealistische of het niet-overtuigende in de menselijke interactie minder mee. Daar heb ik dan mazzel mee, wellicht.
avatar van DjFrankie

DjFrankie

maandag 5 april 2021
Roslund Hellström: Box 21 seizoen 1 Hele spannende serie, laatste shot had ik wel verwacht en maakt de serie juist rond. Ook het feit dat de trafficking gewoon altijd door blijft gaan.
Voor mij mag er nog wel een vervolg komen.
avatar van Multivitamine

Multivitamine

donderdag 22 oktober 2020
Roslund Hellström: Box 21 seizoen 1 Prima serie echter het laatste shot laat mij inziens je achter met een hoop vragen. Anders hadden het zo minimaal 2 sterren meer geweest.