• 8.978.866 stemmen

Ontwikkeld door: Karl Schaefer en John Hyams

Met onder meer: Jaime King, Kelsey Flower en Justin Chu Cary

Release datum: donderdag 11 april 2019

Plot Black Summer

Wanneer een moeder, Rose, gescheiden is van haar dochter, begint ze aan een schokkende reis en stopt ze bij niets om haar te vinden. Samen met een kleine groep Amerikaanse vluchtelingen moet ze een vijandige nieuwe wereld trotseren en wrede beslissingen nemen tijdens de meest dodelijke zomer van een zombie-apocalyps.

logo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimage

Meningen over Black Summer

avatar van Tommeh

Tommeh

vrijdag 12 april 2019
Black Summer seizoen 1 Ik heb dit in 1 dag erdoorheen gejast. Razendknap gemaakte zombie serie, waar de post-apocalyptische setting goed neergezet wordt. De constante spanning is voelbaar omdat er zeer dicht op en om de cast heen gefilmd wordt. Verder inderdaad niet met (het veel te trage) Walking Dead te vergelijken. Het tempo ligt hoog en de afleveringen zijn vrij kort. Lange na niet alles wordt uitgelegd/verklaard en door de chaos ben je als kijker (net als de karakters in de serie) soms de draad volledig kwijt, waardoor je nog meer in het verhaal getrokken wordt. Natuurlijk zijn er ook momenten die ergernis opwekken (zoals altijd bij het zombiegenre). Sommige karakters nemen wel hele vreemde/domme beslissingen, waarbij je mijlenver van te voren ziet aankomen dat het fout gaat. Maar over het algemeen viel dit, in vergelijking met vele andere zombiefilms/series, ontzettend mee. Hopelijk krijgt dit een gevolg, als Walking Dead al 10 seizoenen krijgt, mag Black Summer op z'n minst wel een tweede krijgen. 4*

Liesje_mm

maandag 3 juni 2019
Black Summer seizoen 1 Zéér goede serie!! Allerbeste enge zombie films. Normaal gesproken erg saai.. deze heel erg spannend!! Hopelijk volgt het nieuwe seizoen snel!! En hopelijk volgen er nog vele seizoenen..
avatar van renzoroy

renzoroy

vrijdag 12 april 2019
Black Summer seizoen 1 Gisteravond de 1e 3 eps gekeken. Zoals ik al had verwacht is het tot nu toe niks nieuws. Deed me vooral veel denken aan dawn of the dead 2004, die ik wel heel goed vond l, waar zombies ineens supersnel konden rennen. Leuk voor tussendoor, maar meer niet.