• 8.485.752 stemmen

Formula 1: Drive to Survive (2019-2022)

Documentaire | 4 seizoenen

Release datum: 8 maart 2019

• Netflix Bekijk via Netflix
  • Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Plot Formula 1: Drive to Survive

Documentaire die de kijker meeneemt in de cockpits, de paddock en het leven van de hoofdrolspelers in de Formule 1. De serie gaat over het Formule 1 Wereldkampioenschap 2018 en heeft een ongeëvenaarde en exclusieve toegang tot de snelste coureurs, teamleiders en eigenaars, evenals het eigen managementteam van de Formule 1.

Alle Media

Meningen over Formula 1: Drive to Survive

avatar van HALVE TAMME.

HALVE TAMME.

• 2084 berichten
dinsdag 16 juli 2019
Formula 1: Drive to Survive seizoen 1 Formula 1: Drive to the Money (2019).

Ik had Drive to Survive al enige tijd op de digitale plank liggen. Het telkens uitstellen van deze documentaire, om ernaar te kijken, werd voor mij een sport. In het dagelijks leven heb ik weinig tot helemaal niks met de formule 1 (maar dat heeft zo zijn oorzaak). Als het evenement bezig is volg of kijk ik het nauwelijks of helemaal niet.

Eergisteren heb ik me eigen dan eindelijk over de streep getrokken en ik wil oprecht zeggen dat ik echt van deze documentaire genoten heb. Dit gezegd te hebben is het leven in de Formule 1 keihard: coureurs raken hun stoel voor het volgende jaar kwijt (soms totaal onterecht). Diverse machtsspelletjes zijn er gaande waar je eigenlijk kotsmisselijk van wordt. Het gaat maar om één ding en dat is geld. Triest als je het mij vraagt. Het helpt de sport (voor de normale mens) naar de klote. Echt zonde. Voornamelijk de machtsspelletjes weerhouden mij ervan om de Formule 1 te gaan volgen. Ik kan er nog wel verder op ingaan, maar daar heb ik helemaal geen zin in, zonde van mijn tijd.

Maar goed. Formula 1: Drive to Survive (2019) is voor mij een documentaire geworden die maar weer eens bewijst dat je niet van een bepaalde sporttak hoeft te houden om er een documentaire over te kunnen kijken.

4 solide sterren van mijn kant.

mug13

• 2084 berichten
dinsdag 16 juli 2019
Formula 1: Drive to Survive seizoen 1 Formula 1: Drive to the Money (2019).

4 solide sterren van mijn kant.