Mijn Series +

Formula 1: Drive to Survive - Seizoen 3 (2021)

Verenigd Koninkrijk
Documentaire

ontwikkeld door James Gay-Rees, Paul Martin en Sophie Todd

Documentaire die de kijker meeneemt in de cockpits, de paddock en het leven van de hoofdrolspelers in de Formule 1. De serie gaat over het Formule 1 Wereldkampioenschap 2020 en heeft een ongeëvenaarde en exclusieve toegang tot de snelste coureurs, teamleiders en eigenaars, evenals het eigen managementteam van de Formule 1.

1. Aflevering 1
  10. Aflevering 10
  • dit seizoen is vanaf vrijdag 19 maart te zien op Netflix

avatar van The Oceanic Six
Formula 1: Drive to Survive krijgt derde seizoen! | Superguide

Leuk. Ik vond de eerste twee seizoenen prima vermaak. Al duren ze wel een beetje te lang voor me.

avatar van legian
Nieuwe trailer. De livery reveals zijn vrijwel afgerond dus het is weer begonnen. Heb wel zin in dit seizoen, benieuwd naar de verhalen van Vettel, Ricciarde en Sainz over hun overstap. En naar hoe ze Albon eruit werken. Bij de beelden van de crash van Grosjean ging er toch weer een rilling door me heen. Blijft bizar om te zien. Erg benieuwd naar de verhalen daarvan.

Formula 1: Drive to Survive Season 3 | F1 Netflix | Official Trailer - YouTube