• 8.985.339 stemmen

Liar

Liar seizoen 3?

Zal er een seizoen 3 beschikbaar komen voor de tv-serie Liar? Als dit daadwerkelijk gebeurt, weten we zeker dat MovieMeter dit jou als eerste kan laten weten! Volg ons en de community om de laatste updates te krijgen over een eventueel nieuw seizoen van Liar.

Het laatste bij ons bekende seizoen van Liar (Seizoen 2) dateert van 2020.

Liar Updates

Heb je zelf nieuws over een nieuw seizoen (seizoen 3) van Liar? Weet jij meer? Of heb je iets in de community gehoord over Liar seizoen 3 en hier iets over te zeggen? Neem dan contact met MovieMeter op of leg hier een nieuwe tekst voor.

Liar Serie Informatie

Liar is een Drama / Misdaad-serie uit 2017-2020. Geregisseerd door James Strong met onder meer de acteurs Joanne Froggatt, Ioan Gruffudd en Warren Brown .

Laura Nielson is een slimme lerares. Ze is pas net vrijgezel en weet niet zeker of ze weer wil gaan daten. Andrew is een chirurg met een zoon. Deze zoon zit bij Laura in de klas. Wanneer Laura en Andrew elkaar ontmoeten, voelen ze zich direct tot elkaar aangetrokken. Beiden hebben niet in de gaten dat hun aantrekkingskracht verstrekkende gevolgen gaat hebben op elkaars familie.

De beoordeling van de serie is volgens MovieMeter 3,33 met in totaal 35 stemmen. De serie heeft momenteel 2 seizoenen.