• 8.661.028 stemmen

Ontwikkeld door: Chuck Lorre en Steven Molaro

Met onder meer: Iain Armitage, Zoe Perry en Lance Barber

Release datum: 25 september 2017

Plot Young Sheldon

Young Sheldon volgt een 9-jarige Sheldon Cooper, tijdens zijn schooljaren in het oosten van Texas. Hij probeert om te gaan met de wereld om hem heen, terwijl zijn familie met hem moet leren omgaan. Sheldon Cooper wordt verkeerd begrepen door zowel zijn familie, buren als klasgenoten. Hij ontdekt dat je er in dit kleine dorpje weinig aan hebt als je op jonge leeftijd de meest geavanceerde rekensommen en wetenschappen kan uitleggen.

logo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimage

Social Media

Seizoenen

Komt er een Young Sheldon seizoen 7?

Acteurs en Actrices

Meningen over Young Sheldon

avatar van Shaky

Shaky

dinsdag 26 september 2017
Young Sheldon seizoen 1 Dit klinkt echt verschrikkelijk..... Edit: ik heb zojuist de trailer gezien: dit kan niet anders dan dat het echt vreselijk is
avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

dinsdag 26 september 2017
Young Sheldon seizoen 1 Ik volg The Big Bang Theory al jaren, maar heb nou niet behoefte aan een prequel serie met een andere cast. De trailer is ook bepaald niet grappig. Die Chuck Lorre snapt sowieso weinig van een serie fris houden. Latere seizoenen van Two and a half men waren niet veel, de nieuwste seizoenen van TBBT idem. En dan nu weer deze extra uitmelk-poging...